مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

خرید پنجره آلومینیوم ترمال بریک در کرج

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc : پنجره های دوجداره موجود در بازار با پروفیل های متنوعی تولید شده اند. دو نمونه از پروفیل های پنجره عبارتند از ترمال بریک یا پروفیل آلومینیومی و upvc. در این بخش می خواهیم به مقایسه پروفیل پنجره ترمال بریک با پروفیل upvc بپردازیم. پروفیل الومینیومی یا ترمال بریک علاوه بر تامین زیبایی و ظرافت پنجره ها تمامی ویژگی های موجود در پروفیل upvc را دارا می باشد. شما میتوانید برای خرید پنجره آلومینیوم در کرج و پنجره یو پی وی سی با شرکت دلوین تماس حاصل نمایید.

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

پنجره upvc و پنجره آلومینیومی ترمال بریک از نظر عایق بودن یکسان می باشند. اما این دوپنجره تفاوت هایی با هم دارند که ما میخواهیم در این نوشته مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc را برای شما بگوییم.

یکی از مهم ترین تفاووت های این پنجره این می باشد که شما برای ساخت پنجره های بزرگ باید از پنجره دوجداره آلومینیوم استفاده کنید زیرا پنجره های یو پی وی سی برای ساخت پنجره با ابعاد بزرگ نیستند.

"<yoastmark

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد ممکن است پیش بی آید این است که کدام مدل از پنجره دوجداره بهتر می باشد.

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc از نظر قیمت

از نظر قیمت پنجره های upvc به صورت استاندارد تولید و طراحی می شوند. قیمت پنجره upvc نسبت به پنجره ترمال بریک ارزان تر می باشد. در حالت کلی قیمت پنجره ترمال بریک ۲ برابر قیمت پنجره یو پی وی سی می باشد.

بیشتر بخوانید: ارزانترین قیمت پنجره دوجداره در کرج

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc از نظر عایق بودن

از نظر عایق سرما و گرما، در صورتی که هر دومدل  پنجره یعنی پنجره upvc و آلومینیوم به صورت استاندارد تولید شده باشند این دو پنجره تقریبا عایق خوبی هستند. اما در حالت کلی پنجره های یو پی وی سی عایق بهتری نسبت به پنجره ترمال بریک و ویستابست می  باشد. شما میتوانید برای خرید پنجره upvc در کرج با مجموعه دلوین تماس بگیرید.

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc از نظر مقاومت

میزان مقاومت پنجره‌های upvc  ارتباط مستقیمی با گالوانیزه  های استفاده شده در داخل را آن دارد در حقیقت در پنجره های یو پی وی سی که از قوطی‌های گالوانیزه با ابعاد ۲۵*۳۳ با قطر ۵.۱ میلی متر استفاده می شود مقاومت بیشتری نسبت به سایر پنجره های دوجداره دارد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه قدر ابعاد پنجره بزرگ تر باشد بهتر است از پروفیل هایی استفاده کنید که مقاومت بیشتری دارد.

مقایسه از نظر تغییر رنگ در شرایط آب و هوایی

پروفیل های upvc  قالبا سفید رنگ هستند. انواع طرح چوب نیز در پنجره upvc وجود دارد که انتخاب هر کدام از آن ها بستگی به سلیقه شما دارد. این پروفیل ها دارای طرح و رنگبندی متنوعی به صورت لمینت هستند که از کیفیت خوبی برخوردار می باشند. پروفیل آلومینیوم به دو صورت رنگ الکترواستاتیکی پودری و آنادایز قابل رنگ آمیزی هستند که هرکدام از آن ها باعث مقاومت بیشتر پنجره آلومینیوم می شود.

مقایسه پنجره ترمال بریک آلومینیوم با upvc از نظر نوع بازشو و یراق آلات

نوع یراق آلات پنجره ترمال بریک و پنجره دوجداره یو پی وی سی یکی می باشند. هر دوی این پنجره ها دارای انواع بازشو کشویی، لولایی، فولکس واگنی، لیفت می باشند.

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc از نظر سبک سازی ساختمان

در حالت کلی وزن پنجره های upvc کم تر از پنجره های آلومینیوم ترمال بریک می باشد به همین خاطر بیشتر از این نوع پنجره استفاده می کنند. شما میتوانید برای خرید پنجره ترمال بریک در کرج با مجموعه ما تماس بگیرید.

ویژگی های پروفیل آلومینیومی ترمال بریک

۱- آلومینیوم به تنهایی عایق حرارت نیست و باعث اتلاف انرژی می شود که با اضافه کردن ماده ی ترمال بریک عایق حرارتی میشود.

۲- پروفیل ترمال بریک علاوه بر عایق حرارتی، عایق صوتی و رطوبتی نیز می باشد.

۳- اضافه کردن ترمال بریک به آلومینیوم باعث از بین رفتن یکپارچگی آلومینیوم می شود.

۵- برای ساخت پنجره های ترمال بریک به آلومینیوم بخاطر اینکه ویژگی های پنجره دوجداره را داشته باشد مواد سمی و سرطان زا اضافه می شود، مثلا هنگام رنگ کردن آلومینیوم

ویژگی های پروفیل آلومینیومی ترمال بریک 
ویژگی های پروفیل آلومینیومی ترمال بریک 

ویژگی های پروفیل upvc

۱- برخلاف ترمال بریک upvc به تنهایی و بدون اضافه کردن ماده ای عایق حرارتی است.

۲- علاوه بر عایق حرارت عایق صوتی نیز می باشد.

۳- ویژگی بسیار مهم upvc این است که می توان پروفیل چند حفره ای که باعث افزایش عایق بودن پروفیل می شود ساخت.

۴- پروفیل upvc برخلاف ترمال بریک به تنهایی عایق بوده و هیچگونه ماده ی شیمیایی به آن اضافه نمی شود.

۵- upvc برخلاف آلومینیوم قابل بازیافت است.

۶- upvc اشتعال زا نمی باشد و هیچگونه گاز سمی تولید نمی کند فقط در مقابل آتش از بین می رود و آسیبی نمی رساند در صورتی که ترمال بریک این ویژگی ها را دارد اما صدمات جدی نیز وارد می کند.