ساخت و نصب توری پنجره ای در کرج

توری

استفاده از توری پنجره ای مخصوصا در تابستان بسیار کاربرد دارد و افراد زیادی به دنبال بهترین توری پنجره ای در کرج می باشند. توری درب و پنجره در کرج مزیت های بیشماری از جمله قیمت مناسب، نصب آسان و…. دارد.  ساخت و نصب توری پنجره ای در کرج توسط مجموعه دلوین انجام میشود و شما میتوانید برای خرید توری درب و پنجره در کرج با مجموعه ما تماس بگیرید.

 خرید توری پنجره ای در کرج

در قدیم برای جلوگیری ازورود پشه و گرد و غبار به داخل خانه از پارچه استفاده میکردند. اما امروزه از توری های پنجره ای استفاده میکنند. توری های پنجره ای انواع مختلفی دارد. توری پلیسه ای، توری ثابت و…. از جمله انواع توری های پنجره ای است. یکی از چالش بسیاری از خانواده ها، ورود گرد و غبار به داخل خانه است به همین خاطر یکی از خدمات شرکت دالوین طراحی و نصب توری های پنجره ای است. شما میتوانید برای خرید توری پنجره ای در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نمایندگی توری درب و پنجره در کرج

برخی از افراد برای جلوگیری از ورود مگس، پشه و یا زنبور به داخل منزل همیشه پنجره ها را بسته نگاه می دارند ، در حالی که به سادگی و با نصب توری پنجره می توان برای همیشه مانع ورود حشرات مزاحم به داخل منزل شد.

فروشگاه دلوین یکی از شرکت های معتبر در زمینه طراحی و فروش انواع توری پنجره ای در کرج است. این فروشگاه مزیت هایی دارد که شامل:

  • ارسال سریع توری ها
  • ساخت انواع توری های پنجره ای
  • کیفیت بالا
  • هزینه منساب نسبت به سایر رقبا

شما میتوانید برای خرید توری پنجره دوجداره در تهران و کرج با شرکت دلوین درکرج تماس بگیرید.

نصب و ساخت توری پنجره ای در کرج

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم توری پنجره ای انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها مزیت هایی برای خود دارند. نصب توری پنجره ای کار بسیار تخصصی است و به همین خاطر شما برای نصب پنجره نیاز به یک فرد با تجربه و ماهر دارید به همین خاطر یکی از خدمات شرکت دلوین نصب و ساخت توری پنجره ای در کرج است و شما میتوانید برای استفاده از این خدمات با مجموعه ما تماس بگیرید.

مزیت توری پنجره ای در کرج

استفاده از توری پنجره ای مزیت هایی دارد که شامل:

  • جلوگیری از ورود حشرات به داخل خانه
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل خانه
  • هزینه مناسب
  • نصب آسان

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با مجموعه ما تماس بگیرید.

انواع توری پنجره ای در کرج

همان طور که میدانید توری های پنجره ای انواع مختلفی دارند که شامل:

توری پلیسه در کرج

توری پلیسه یکی از انواع توری  های پنجره ای است که به دلیل فریم هایی که قرار دارد به سمت چپ و راست باز و بسته میشوند به آن ها توری آکاردئونی یا توری تاشو گفته میشود. هزینه نصب و خرید توری پلیسه  به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، کیفیت یراق آلات و… بستگی دارد. شما میتوانید برای خرید توری پلیسه در کرج با شرکت ما تماس بگیرید.

توری ثابت در کرج

توری ثابت همان طور که از نامش مشخص است به طور دائم و کلی بر روی فریم های درب یا پنجره ها به وسیله پیچ های مخصوص نصب میشوند. معمولا از این مدل توری پنجره ای زمانی استفاده میکنند که میخواهند از توری به طور دائم استفاده کنند. توری ثابت در کرج مزیت هایی مانند جلوگیری از گرد و غبار، هزینه مناسب و…. دارد که به همین خاطر افراد زیادی این توری را خریداری میکنند.

توری ثابت در کرج

توری مگنتیک در کرج 

توری مگنتیک یا توری پنجره ای آهنربایی یکی از انواع توری های پنجره ای است. هزینه نصب این توری به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه نصب، یراق آلات با کیفیت و… از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه توری مگنتی است. شما میتوانید برای خرید این توری پنجره ای میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

توری رولینگ در کرج

توری رولینگ دارای قاب آلومینیومی و توری یو پی وی سی است که این توری توسط فنر بالا و پایین میرود. یکی از عیب های این توری این است که امکان دارد به مرور زمان این فنر ها آسیب ببینند. هزینه این مدل از توری های پنجره ای به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما میتوانید برای خرید توری رولینگ در کرج با شرکت دلوین تماس بگیرید.

توری لولایی در کرج

یکی دیگر از انواع توری های پنجره ای، توری لولایی است. این مدل از توری ها به دلیل مزیت های بیشماره که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. این مدل از توری های پنجره ای برای درب های لولایی استفاده میشوند زیرا این درب ها لبه توری خور ندارند و به همین خاطر از توری های لولایی استفاده میکنند. توری لولایی در کرج معمولا برای فضاهایی همچون ورودی حیاط ها  و مکان های که رفت و آمد زیاد است مورد استفاده قرار میگیرید. شما میتوانید برای نصب توری لولایی در کرج با شرکت دلوین تماس بگیرید.