تفاوت درب چوبی و درب یو پی وی سی

یراق الات

 تفاوت درب چوبی و درب یو پی وی سی :

تفاوت پنجره دوجداره چوبی و المینیومی و یو پی وی سیتفاوت پنجره دوجداره چوبی و المینیومی و یو پی وی سی

درب های چوبی ساختمان در گذشته مناسب بودند. با طول عمر بالا، قوی و در دسترس در طیف وسیعی از سبک.  اما از سوی دیگر، آنها نیاز به تعمیر و نگهداری که شامل: پوشش، ترسیم مجدد، سنباده و یا تمیز کردن داشتند. سپس درب های upvc به بازار آمدند. از اواخر دهه ۱۹۹۰ به بعد  بازار تحت سلطه آنها است. و تشخیص دلیل آن سخت نیست. اگر درب شما در حال حاظر  upvc نیست, در اینجا ۶ دلیل برای تبدیل درب هاب قدیمی به درب های upvc مشاهده می کنید: طول عمر طولانی تر

درب های upvc در حال حاظر از پلاستیک ساخته شده اند بدان معنی است که بسیار مقاوم هستند و شما حتی نمی باید در مورد درمان آنها نگران باشید! زمان تعمیر و یا تعویض این درب ها بسیار طولانی تر از درب های چوبی است.

  • تعمیر و نگهداری

درب های upvc با دوام هستند و نیازی به تعمیر و نگه داری ندارند, به طوری که تنها با پاک کردن شیشه می توان از هر گونه آلودگی جلوگیری کرد. برخلاف درب های چوبی قابل پوسته پوسته شدن نیستند و نیازی به رنگ آمیزی ندارند. این درب ها دچار خوردگی یا آسیب دیدگی در اثر رطوب نمی شوند.

  • عایق بهتر (صورتحساب ارزان تر!)

درب های upvc بر خلاف درب های چوبی در فصول مختلف در شکل و اندازه اولیه باقی می مانند و درجه هوا بر اندازه در یا درزهای چهارچوب تغییری ایجاد نمی کند, که این موضوع باعث می شود مقدار حرارت از دست رفته به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. این خود به معنی مصرف انرژی کمتر, خانه گرم تر و در نتیجه صورت حساب ارزانتر است.

  • طراحی زیبا

درب های upvc بسیار شیک هستند و در طیف وسیعی از رنگ و طرح در دسترس هستند. بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که می توانید بهترین سبک متناسب با منزل خود را تهیه کنید.

  • ارزان تر

درب های upvc بسیار ارزان تر از درب های چوبی تولید می شوند به این صورت که شما میتوانید از یک برچسب قیمت ارزان تر برای درب جدید خود لذت ببرید.

  • امن

درب های upvc با یک سیستم قفل بسیار پیچیده تر طراحی شده اند، به این معنی است که آنها را بسیار بسیار امن تر می کند.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار