پنجره یو پی وی سی کلنگی

پنجره کنگی از بالا بازشو

پنجره یو پی وی سی کلنگی

پنجره کنگی از بالا بازشو

پنجره یو پی وی سی کلنگی (Tilt) به صورت یک جهت بازشو می‌باشد و همچنین قابلیت تغییر جهت بازشو ( از بالا به پایین و برعکس) از بالا به بیرون و پایین به بیرون با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتری را دارد. معمولا پنجره یو پی وی سی کلنگی (Tilt) در اندازه های کوچک ساخته می شود و خروج بخار هوا را به راحتی ممکن می سازد. استفاده رایج از پنجره دوجداره کلنگی (Tilt) مربوط به سرویس های بهداشتی و حمام است. در این فضاها دید به بیرون اهمیتی ندارد و تنها ورود نور و تهویه هوا اهمیت دارد.

پنجره یو پی وی سی بالا بازشو

 در نوع بازشو علاوه بر قابلیت بازشو لولایی، امکان باز کردن پنجره از بالا نیز وجود دارد .این نوع بازشو ، ضمن بارندگی خطر ورود باران بداخل اتاق نیز وجود ندارد. وجود پرده نیز مزاحمتی برای بازشدن لت پنجره بوجود نمی آورد. سیستم بازشو این پنجره تک حالته میباشد که حول محور زیرین خود باز میشود. بازشدن این پنجره تا زاویه ۴۵ درجه میباشد. موارد استفاده آن بیشتر در سرویس های بهداشتی و راه پله ها میباشد.

Canopy-Pic4-450-280

ویزگی‌ها و مزایای پنجره یو پی وی سی کلنگی:

۱– قابلیت نصب دو نوع یراق (اسپانیولت و فینگرپول)

۲– قابل استفاده در سرویس‌های بهداشتی، حمام، راه پله‌ها و نورگیر‌های قابل دسترسی

۳– تعویض و نصب سریع یراق نوع فینگرپول در صورت آسیب دیدگی

۴– قابلیت تغییر جهت بازشو ( از بالا به پایین و برعکس) از داخل بالا به بیرون و پایین به

بیرون با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتری

عایق بندی پنجره های یو پی وی سی گلنگی:

در واقع مهمترین عامل پدید آمدن نسل جدید پنجره ها و به طور کلی بسیاری از مصالح ساختمانی در عصر حاضر، قابلیت آنها در عایق بندی فضاهاست و می توان اینطور بیان کرد که در طیف وسیعی از مصالح ساختمانی مورد استفاده در سقف، کف، دیوار و دبه خصوص درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره، تاثیر هر یک در میزان عایق بندی فضا، ملاک ارزش گذاری و تعیین سطح کیفی آنها است.

اندازه گیری تخصصی پنجره دوجداره یو پی وی سی

میزان عایق بندی درب و پنجره های UPVC تابعی از عوامل مختلف مانند شیشه، پروفیل، یراق آلات، نصب، فرایند تولید و مونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و میزان دقت آنها، پروفیل های گالوانیزه به کار رفته در درون پنجره و میزان مهارت پرسنل شاغل در بخش تولید است که در صورت قرارگیری این عوامل به نحوی درست و مناسب در کنار یکدیگر، محصول به وجود آمده از کیفیتی مطلوب و کارکردی مقبول برخوردار خواهد بود.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار