پنجره یو پی وی سی فرانسوی

مدل پنجره های دوجداره

پنجره یو پی وی سی فرانسوی

مدل پنجره های دوجداره

پنجره UPVC فرانسوی یا همان دو لنگه بازشو که در برخی مواقع آن را T هم می نامند از زیبا ترین و پر کاربرد ترین پنجره های upvc می باشد. پنجره یو پی وی سی فرانسوی دارای دو لنگه پنجره بازشو می باشد که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار در اتاق های نشیمن و همچنین ویلا ها کارایی دارد.

پنجره دوجداره فرانسوی

یکی از ویژگی های پنجره یو پی وی سی فرانسوی این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است.

پنجره دوجداره تک حالته

 سیستم بازشوی این نوع پنجره که در ایران به عنوان پنجره فرانسوی رواج پیدا کرده است طوری طراحی گردیده است که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن را دارا می‌باشند و در مواقع غیر ضروری میتوان یک لنگه را ثابت و از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود.

 

ویزگی‌ها و مزایای پنجره یو پی وی سی فرانسوی:

۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد

۲– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود

۳– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی این نوع پنجره وجود دارد

۴– این نوع از پنجره را می‌توان بیشتر در نماهای بیرونی آپارتمان‌ها، ویلاها و ساختمان‌های اداری و…(برای استفاده بیشتر از فضاها، دسترسی راحتتر به فضاهای دیگر، جابجایی راحت تر وسایل و اثاثیه داخل ساختمان) به کار برد.

۵– با نصب این نوع پنجره شما دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت و از مناظر بیرون و اطراف خود نهایت لذت را خواهید برد.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار