پنجره پی وی سی دوجداره

پنجره 2جداره

پنجره پی وی سی دوجداره

پنجره یو پی وی سی

کارائی و تنوع شکل و رنگ:تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند . قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی به وسیله چرخش دستگیره ، امکان استفاده راحت برای تهویه ی هوا یا باز و بسته کردن پنجره ها را فراهم می سازد .
اقتصادی:پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری به صورت سفید و یا رنگی تولید می شود.  درب و پنجره یو پی وی سی به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی های دوره ای ندارد .
بهداشتی و مقاوم :بنا به خواص ماده یو پی وی سی ،  درب و پنجره یو پی وی سی مقاومت بسیار خوبی در مقابل شرایط مختلف جوی، رطوبت حرارت و سرما از خود نشان می دهند . بخصوص در محیط های اسیدی و بازی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند . علاوه بر آن رشد باکتری ها در ماده پی وی سی بسیار محدود بوده و در مجموع این خواص استفاده از  درب و پنجره یو پی وی سی در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها را برجسته می سازد .

عایق صوتی :شیشه های چند جداره ، نوع گاز مصنوعی بین جدار شیشه ها ، استفاده از درزگیر های لاستیکی مناسب و همچنین فضای پروفیل های یو پی وی سی ،موجب شده این پنجره ها نسبت به پنجره های فلزی سبکتر بوده ، در عین حال عایق خوبی در مقابل صوت می باشند و مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و لرزش در هنگام وزش باد از خود بروز دهند .

پنجره عایق

هم بستگی با طبیعت :مواد یو پی وی سی صد در صد قابل بازیافت و برگشت به چرخه تولیدند . همچنین پنجره های قدیمی و ضایعات ساخت پنجره های پی وی سی می توانند خرد شده و مجددا” در ساخت دیگر محصولات مورد استفاده قرارگیرند .
عایق گرما و سرما :طبق مطالعات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت ، ۴۸ درصد راه های نفوذ هوا از پنجره ها و ۲۴ درصد آن از درها است . عایق بودن شیشه ها ، اتلاف انرژی های سرمایشی و گرمایشی را نزدیک به ۵۴ درصد کاهش می دهد .
ضد اشتعال و برق گرفتگی :دمای احتراق ماده پی وی سی ۳۸۰درجه سانتی گراد است ، که در مقایسه با پنجره های چوبی دیرتر مشتعل شده و برخلاف چوب ماده پی وی سی با دور نمودن منبع حریق خود به خود خاموش می شود .همچنین استفاده از مواد افزودنی (مولتی فایرها) سرعت انتشارحریق را بسیار کند می کند .مقاومت الکتریکی ماده یو پی وی سی بسیار بالا بوده و بدون نیاز به سیستم ارت ،خطر برق گرفتگی را به حداقل می رساند .
جلوگیری از ورود آلودگی و گرد و غبار :زوارهای لاستیکی ظریف و زیبا و با طرحهای خاص موجب جلوگیری از نفوذ گرد و غبار , رطوبت ,صدا و آلودگی ناشی از دود صنایع و اتومبیل ها می شود و این امر تا حد زیادی نگرانی خطرات ناشی از آلودگی هوا را کاهش می دهد .
ایمنی :پروفیل های گالوانیزه با ضخامت ۱٫۵ mm درون پروفیل های پی وی سی موجب استحکام بیشتر پنجره ها می گردد. استفاده از یراق آلات مناسب , ضریب ایمنی پنجره ها را دربرابر سرقت بالا می برد.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار