پنجره دوجداره ویستابست در کرج| دلوین

نمایندگی ویستابست در کرج

رضایت کم سابقه بیش از ۹۸درصدی مشتریان در بازسازی پنجره های دو جداره در تیرماه سال ۱۳۹۴ مهمترین مسئله در شناخت پروفیل بررسی و مطالعه کاتالوگ های فنی شرکت های تولید کننده پروفیل و مقایسه وزن در هر مقطعی و مقطع مشابه می باشد. به عنوان مثال یک متر طول پروفیل فریم بزرگ پنجره دوجداره ویستابست بدون گالوانیزه ۱۳۸۰ گرم می باشد، در صورتی که دیگر پروفیل های موجود در بازار ایران وزنی تا حدود ۸۵۰ گرم در متر طول را دارا می باشند. مقدار وزن در طول برای هر پروفیل نشانگر چگالی مواد مصرف شده در ساخت پروفیل می باشد. این فاکتور باعث استحکام پروفیل، افزایش قدرت در مقابل افتادگی و خم شدن می شود. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره با یکی از نمایندگی ویستابست در کرج یعنی شرکت دلوین تماس بگیرید.

پنجره دوجداره ویستابست در کرج دارای چه قابلیت هایی هستند؟

  • پروفیل های یو پی وی سی ویستابست میتوان به عنوان یکی از بهترین متریال های موجود در بازار شناخت.
  • شیشه هایی که در این پنجره دوجداره بکار رفته است دارای ضخامت ۲۲ و ۲۴ میلیمتری می باشد.
  • فضای داخلی این شیشه ها با گاز آرگون پر شده است که این گاز از نفوذ صدا و گرما به داخل خانه جلوگیری میکند.
  • استفاده از لاستیک هایدرزگیر پی دی ام با کیفیت در این پنجره های دوجداره.

نمایندگی ویستابست در کرج

هر پنجره دوجداره در کرج از ۵ قسمت اصلی تشکیل شده است که این ۵ قسمت شامل:

  1. پروفیل
  2. یو پی وی سی
  3. یراق آلات
  4. شیشه های دوجداره
  5. نصب پنجره های دوجداره

این نکته را در نظر بگیرید که برای اینکه یک پنجره دوجداره با کیفیت خریداری کنید باید از یک شرکت معتبر و با تجربه خریداری کنید. شما میتوانید برای خرید پنجره های دوجداره از نمایندگی های ویستابست در کرج یعنی شرکت دلوین خریداری کنید و با کارشناسان مجموعه ما صحبت کنید.

پنجره دوجداره ویستابست در البرز

چرا از نمایندگی های ویستابست در کرج خریداری کنیم؟

 

بسیاری از افراد این سوال برایشان پیش می آید که چرا از نمایندگی های ویستابست در کرج خریداری کنیم؟

عوامل زیادی برای خرید از این نمایندگی وجود دارد که شامل:

صرفه جویی در هزینه

یکی از مزیت های مهم این مدل از پنجره ها، صرفه جویی در هزینه ها است زیرا این پنجره ها مقاومت بسیار بالایی دارد و به دلیل استفاده از یراق آلات با کیفیت دوام بالایی دارند. هزینه خرید این مدل از پنجره ها نسبت به سایر رقبا ارزان تر است. شما میتوانید برای خرید پنجره ویستابست در کرج با یکی از نمایندگان ویستابست یعنی شرکت دلوین تماس بگیرید.

ماندگاری بسیار بالا و کیفیت مناسب

از جمله مزیت های این پنجره میتوان به ماندگاری بسیار بالای آن نیز اشاره کرد. یکی از ویژگی های پنجره دوجداره ویستابست این است که بعد از تموم شدن عمرشان، بازیافت میشوند و آسیبی طبیعت نمیزنند.

عایق صوتی خوب

بسیاری از افراد از پنجره های دوجداره ویستابست در محیط های همچون اتاق جلسات، اتاق خواب کودکان، خانه هایی که در کنار مدارس هستند و…. استفاده میکنند. شما میتوانید برای خرید این پنجره ها با شرکت دلوین در کرج تماس بگیرید.

نگهداری آسان

تمیز کردن این مدل از پنجره ها بسیار آسان است وشما هر چند سال یکبار نیاز به رگلاژ دارید.

مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی

یکی از اجزای تشکیل دهنده پنجره های دوجداره ویستابست، یو پی وی سی است. یکی از مزیت های  یو پی وی سی این است که گرما را نمیتواند از خود عبور بدهد. به همین خاطر یکی از مزیت های این پنجره ها مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی است.

پنجره دوجداره ویستابست کرج | دلوین

شرکت پنجره دلوین به عنوان نمایندگی ویستابست در کرج  میباشد که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا یکی از بهترین و با کیفیت ترین درب

و پنجره دوجداره ویستابست در البرز کرج و دیگری شهرهای میهن عزیزمان را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

همچنین استفاده از گالوانیزه های یک تکه مناسب با ضخامت های لازم و استاندارد و به صورت کیپ داخل پروفیل در کنار انتخاب برند برتر پروفیل درب و پنجره بسیار مهم و حیاتی می باشد. موارد ذکر شده در انتخاب پروفیل مناسب جهت ساخت درب و پنجره های دو جداره بسیار مهم بوده که نبود هرکدام باعث می گردد محصول نهایی و پروفیل یو پی وی سی از حالت اصلی خود خارج شده و باعث عدم وکیوم پنجره ها شود.

نمایندگی ویستابست در کرج

سخن پایانی

برای خرید پنجره ویستابست چندین نکته را در نظر داشته باشید ، اولین نکته خرید از نمایندگی های مجاز می باشد

تا بتوانید از گارانتی و مزایایی خدمات پس از فروش استفاده کنید ، نکات بعدی در خرید پنجره دوجداره ویستابست

کیفیت پروفیل ها می باشد که بسیار سبک بود و از نوار های لاستیکی مقاوم استفاده شده است که از نفوذ هر گونه آلاینده به داخل خانه جلوگیری می کند .