پنجره دوجداره مخصوص مناطق مرطوب

پنجره دوجداره مخصوص اب باران

پنجره دوجداره مخصوص مناطق مرطوب

در سیستم درب و پنجره دوجداره  UPVC، طراحی بسیار دقیق و مهندسی پروفیل های درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی ، یراق آلات و آب بندیها و لوازم درزگیرها درکل فریم درب و پنجره ها ،باعث عدم نفوذ آب و غبارهای معلق هوا به داخل محیط می شود.

این موضوع در نواحی از کشور که دارای بارش باران زیاد و پیوسته , الخصوص دارای نم و رطوبت فروان است مثل شهر های شمالی کشورمان بسیار دارای اهمیت ویژه ای است. گر چه برای نفوذ احتمالی آب در بارش های فشاری نیز تمهیداتی اندیشه شده که بطور خودکار آب به خارج درب و پنجره دو جداره upvc  هدایت می شود.

پنجره دوجداره با کیفیت

طی پرسش و پاسخ هایی که یک موسسه تحقیقاتی ساختمانی انجام داده است دغدغه های بشر در محیط زندگی تغییرات زیادی نکرده است که می توان آنها را به نگرانی های اولیه و اجتماعی تقسیم کرد که از جمله نگرانی های اولیه می توان ایمنی از نفوذ آب و رطوبت بطور کلی جریان هوای آلوده و ذرات معلق در هوا نام برد که استفاده از درب و پنجره دو جداره upvc یکی از مطمئن ترین راه های کنترل هوای داخل محیط کار و زندگی است . در و پنجره دو جداره یو پی وی سی به سبب داشتن ساختار و فینیشینگ خاص می تواند تا حدود تقریبا ۱۰۰% مانع ورود ذرات معلق گردد.

پنجره دوجداره عایق 100% اب باران

گروه صنعتی ماندگار افتخار دارد خدمات مشاوره‌ی فنی خود را با مجرب ترین نیروی متخصص در تولید و نصب و با کمترین زمان به عنوان گامی اساسی در جهت حفاظت از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن، همچنین اسایش و ارامش هم میهنان عزیز کشورمان در سطوح زیر به هموطنان گرامی خویش ارائه نماید:

– بازدید از محل پروژه و تخمین هزینه و زمان اجرای پروژه همراه با صدور پیش‌ فاکتور

– بررسی امکان تعویض، نوسازی و جایگزینی در و پنجره‌های آهنی، آلومینیومی و چوبی با در و پنجره های دوجداره upvc با کمترین تخریب

– پیشنهاد طرح مناسب درب و پنجره با توجه به ابعاد و محل نصب آن

– پیشنهاد نوع و ضخامت شیشه‌ی مصرفی با توجه به نوع کارکرد در محل مصرف محصول

– پیشنهاد نوع مناسب یراق‌آلات مصرفی با توجه به نوع کاربرد

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار