پنجره دوجداره دورو لمینیت

پنجره دورو لمینیت

پنجره دوجداره دورو لمینیت

شرکت پنجره ماندگار هر آن چیزی را که شما از درب ها و پنجره های خود انتظار دارید، برایتان فراهم می نماید. شرکت پنجره ماندگار یک فروشنده و پیشرو در صنعت تولید انواع درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره ساده و لمینیت شده می باشد.

پنجره دوجداره بیرون لمینیت

نمایی با طرح چوب برای درب ها و پنجره های دوجداره بسیار زیبا و چشم گیر می باشد و به زیبایی بنا و محیط زندگی شما بسیار کمک می نماید. اما تهیه درب ها و پنجره های چوبی و یا رنگی بسیار گران و تولید آنها بسیار دردسر ساز است. لمینت کردن درب ها و پنجره ها راه حلی کارآمد برای حل این مشکل است. درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی را می توان به صورت دورو لمینیت و یا یکرو لمینیت تهیه نمود. درب و پنجره دورو لمینت هم از داخل و هم از بیرون رنگ می شود. ولی درب ها و پنجره های یکرو لمینت بنا به خواست مشتری و یا طراحی بیرونی یا داخلی بنای ساختمانی از یک طرف لمینیت می گردد. در صورتی که درب و پنجره یو پی وی سی ما از بیرون رنگ شود به آن بیرون لمینیت و در صورتی که نمای داخلی درب و پنجره دوجداره ما رنگ شده باشد به آن داخل لمینیت می گویند.

رنگهای پنجره دورو لمینیت

پنجره دوجداره دورو لمینیت در این بین بسیار پرطرفدار است و بسیاری از سازندگان و معماران ساختمانی برای جلوه بخشیدن به نمای بیرونی ساختمان و همچنین نمای داخلی آن، از درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره دورو لمینت استفاده می نمایند. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی در تولید درب و پنجره دورو لمینیت اهمیت فراوانی داشته و شرکت پنجره ماندگار امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های لمینت شده طبق سفارش مشتری در اختیار دارد.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار