مزاياي پنجره دو جداره

خوابی ارام با پنجره یو پی وی سی

مزاياي پنجره دو جداره

بهترین پنجره دوجداره عایق صدا

علاوه بر مزيت هايي از قبيل عايق بودن از نظر حرارتي، برودتي و صدا، پنجره هاي دو يا چند جداره مزاياي بسياري دارند. يکي از مهم ترين اين مزيت ها که قطعا براي خانم هاي خانه بسيار مهم است، جلوگيري از نفوذ گرد و غبار به داخل خانه است که تا حد قابل توجهي کار گردگيري روزانه يا هفتگي شما تقليل خواهد يافت و ديگر نيازي نيست نگران ميهمان هاي سرزده وسط هفته باشيد.

علاوه بر گرد و غبار نفوذ رطوبت هم مساله بسيار مهمي است که در خانه هايي که پنجره هايي معمولي دارند پيش مي آيد، به دليل عدم درزگيري مناسب يا عايق نبودن کامل نما هنگام بارندگي رطوبت به داخل ساختمان از اطراف پنجره ها نفوذ مي کند يا از طريق خود پنجره به دليل تعريق شيشه پنجره، رطوبت را به داخل منتقل مي کند و ممکن است ديوار هاي اطراف آن پنجره دچار نم شده و نماي زشتي را به گچ کاري داخلي ساختمان شما بدهد.

انتخاب مناسب ترین پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره هاي دوجداره نيازي به رنگ آميزي مجدد و جلا زدن دوره اي ندارند و با محلول آب و صابون هم به راحتي تميز مي شوند و اين امر خود هزينه نگهداري را پايين مي آورد. در و پنجره هاي دوجداره با وجود اينکه بسيار سبک هستند و به خاطر همين سبکي تا حد زيادي از بار مرده ساختمان مي کاهند، اما دوام و استحکام بالايي دارند و در صورتي که خدايي ناکرده زلزله بيايد، نسبت به پنجره هاي معمولي مقاوم تر مي باشند. پنجره هاي دوجداره تنوع رنگي نامحدودي دارند و شما مي توانيد با توجه به فضاي داخلي اتاق مورد نظر رنگ آن را انتخاب کنيد.

علاوه بر اين همان طور که پيش تر هم گفتيم، اين پنجره ها در زواياي مختلفي قابليت باز شدن دارند و حتي اين امکان هست که شما براي پنجره تان ريموت کنترل نصب کرده و به وسيله ريموت آن را باز و بسته کنيد. يکي از مزاياي اين پنجره ها ضد اشتعال و برق گرفتگي بودن آنها است که نه تنها ديرتر دچار حريق مي شوند، بلکه در صورتي که دچار حريق شوند، به علت استفاده از مواد مولتي فاير با دور شدن منبع آتش، خود به خود خاموش مي گردند.

پنجره ویستابست

دقت داشته باشيد که شما در انتخاب انواع شيشه براي اين پنجره ها آزاد هستيد، اما چند نکته را بد نيست بدانيد، اگر جداره رفلکس در شيشه هاي دو جداره به سمت خارج از ساختمان قرار گيرد، نور آفتاب و گرما را انعکاس مي دهد و از گرم شدن هواي ميان دو جداره جلوگيري مي شود و اين مساله را مي توان بر اساس اينکه در کدام منطقه آب و هوايي قرار است اين پنجره نصب شود تنظيم کرد تا انرژي مناسب دريافت شود. دقت داشته باشيد که ضخامت شيشه ها و تعداد جداره ها در مناطق مختلف متفاوت است، اما هرچه ضخامت شيشه و تعداد جداره ها بيشتر باشد، عايق بندي قوي تري خواهيد داشت.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار