قیمت مترمربع توری پنجره

توری رولینگ و پلیسه

قیمت مترمربع توری پنجره

توری جمع شو

در این مطلب مختصر قصد داریم تا مزایت ها و طریقه نصب و همچنین روش قیمت گذاری توری پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم را مورد بررسی قرار دهیم و نکاتی را در این باب ذکر کنیم:

در مطالب قبل در مورد مزایای درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم مفصل بحث کردیم اما یکی از مسائلی که دانستن آن اهمیت فراوانی دارد موضوع توری هایی است که بر روی درب و پنجره های دوجداره نصب می شود و مختص این نوع درب و پنجره ها هستند.

توری پنجره

در بحث مزایای توری می توانیم چند مورد را نام ببریم از جمله جلوگیری از ورود حشرات موزی و همچنین کنترل ورود  آلاینده ها به داخل محیط و ده ها موارد دیگر.

توری پنجره های یو پی وی سی و آلومینیوم در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد از جمله توری پلیسه ای و توری مگنتیک که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن جنس عالی و قابلیت شست وشوی آسان است.

در بسیاری از موارد افراد سوال می پرسند که تفاوت این توری ها با توری های معمولی چیست؟

در پاسخ به این سوال باید خدمت تان عرض کنیم که تفاوت اصلی این نوع توری ها در مواد سازنده و همچنین راحتی در نصب و ماندگاری آن و راحتی استفاده می باشد.

جنس توری هایی که بر روی درب و پنجره دوجداره نصب می شوند از یو پی وی سی است و چهارچوب آن نیز از آلومینیوم ساخته می شود و باعث زیبایی بی نظیر محیط و نمای بیرون پنجره ها می شود.

قیمت توری پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم با توجه به ساختار و مزایای بی نظیر آن مناسب بوده و خانواده ها می توانند با یک بار هزینه و خرید این محصول تا چندسال از وجود حشرات در منزل خود خلاص شوند.

توری یو پی وی سی

توری پلیسه ای بیشترین بازار را به خود اختصاص داده و از نظر قیمت نیز در سطح بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد البته لازم به ذکر است که توری پلیسه ای دارای مزایای بیشتری می باشد و پیشنهاد ما نیز استفاده از توری پلیسه ای است.

قیمت توری پنجره به صورت مترمربعمحاسبه شده و هزینه ای نیز بایت نصب توری به قیمت کل اضافه میشود.

توری هایی که توسط تیم کاری ما به فروش می رسد دارای قیمت مناسب و استاندارهای لازم بوده و دارای ضمانت می باشند و نصب ان نیز با دقت بالا توسط افراد متخصص انجام می شود.