فروش پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

فروش پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

پنجره های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد –

کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. این پنجره ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .

پنجره دوچداره المینیومی

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پنجره های دوجداره ترمال بریک و یو پی وی سی شرکت پنجره ماندگار میتوانید تماس گرفته و درباره سفارش محصول خود راهنمایی شوید.

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست؟

درب و پنجره دو جداره ترمال بریک آخرین دستاورد صنعت آلومینیوم سازی می باشد در این پنجره تعبیه یک عایق epdm باعث شده است که ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با داخل قطع شود . این روش این امکان را به ما می دهد که رنگ داخل محل استفاده با رنگ پروفیل سطح بیرونی متفاوت باشد .قابلیت دیگر این محصول عایق بتدی ۱۰۰ درصد فضای درونی ساختمان است .ترمال بریک تمامی قابلیت های پنجره های لولایی و دو جهت باز شو و فیکس شرکت پنجره ماندگار را دارا میباشد.

پنجره دوجداره المینیومی رنگی

مزایای استفاده از سیستم های آلومینیومی:

امکان صرفه جویی در انرژی با سیستم های ترمال بریک در پنجره دوجداره

امکان تنوع در انتخاب رنگ در انواع کدهای رال و آنادایز با امکان تولید پروفیل

های دورنگ در سیستم های ترمال بریک

تنوع در سیستم های لولایی و کشویی و امکان انتخاب مناسب با شرایط

استفاده از نوارهای اب بندی و هوابندی مناسب از جنس ای پی دی ام

وزن کم و عدم استفاده از میلگرد

تنوع رنگی نا محدود،استاتیک،دکورال و آنادایز

امکان ساخت درب و پنجره با ابعاد بزرگ

حرکت روان لنگه بازشو در سیستم های ریلی

پنجره ماندگار