درب پنجره دوجداره ویستابست

درب پنجره دوجداره ویستابست

پنجره دوجداره ویستابست

درب پنجره های دوجداره ویستابست به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های شرکت ویستاست به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امكان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد .

مواد UPVC صد در صد قابل بازیافت و برگشت به چرخه تولیدند . همچنین پنجره های قدیمی و ضایعات ساخت پنجره های PVC می توانند خرد شده و مجددا در ساخت دیگر محصولات مورد استفاده قرارگیرند .

زوارهای لاستیکی استفاده شده در پروفیل های شرکت ویستابست از نوع epdm بوده ظریف و زیبا و با طرحهای خاص موجب جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، رطوبت، صدا و آلودگی ناشی از دود صنایع و اتومبیل ها می شود و این امر تا حد زیادی نگرانی خطرات ناشی از آلودگی هوا را کاهش می دهد .

پنجره ویستابست

پروفیل های گالوانیزه با ضخامت ۱/۵ میلیمتر مورد تایید شرکت ویستابست درون پروفیل های یو پی وی سی موجب استحکام بیشتر درب و پنجره های دوجداره ویستابست می گردد. استفاده از یراق آلات مناسب ضریب ایمنی پنجره ها را در برابر سرقت بالا می برد.

عايق صداي موثر

 پنجره ویستابست

پنجره ويستابست مي تواند يک انتخاب مناسب براي جلوگيري از ورود سر و صدا به داخل ساختمان باشد ولي نکته مهم ترکيب (پروفيل) ويستابست با شيشه مناسب مي باشد که با توجه به موقعيت ساختمان و سر و صداي اطراف مي بايست نوع شيشه انتخاب شود. به عنوان مثال براي ايجاد محيطي مناسب خواب بايد شدت صوت را حدود ۶۰ دسي بل رساند.

عايق دما

درب پنجره دوجداره ویستابست

پنجره ويستابست با پروفيل ۳ چمبر و شيشه هاي دو جداره مي تواند تا ۴۵ درصد از اتلاف انرژي و هزينه هاي سرمايشي و گرمايشي بکاهد. در صورت استفاده از پنجره ويستابست با پروفيل ۵ چمبر و شيشه سه جداره حداقل تا ۶۰ درصد از اتلاف انرژي کاسته مي شود.
نکته: پنجره با پروفيل ۵ چمبر ويستابست مناسب براي مناطق سردسير و گرمسير

جلوگيري از ورود گرد و غبار و ساير آلودگي هاي محيطي

درب پنجره ویستابست

با استـفاده از نـوارهاي درزبنـدي مخـصوص و يراق آلات قفل شونده چند نقطه اي در و پنجره هاي يو پي وي سي، تا حد بسيار زيادي از ورود گرد و غبار و دوده به داخل جلوگيري مي شود.

صرفه جویی در مصرف انرژی

درب پنجره ویستابست

با توجه به اینکه حـدود ۴۵ درصد از اتلاف انرژی در درون ساختمان ها از طریق پنجره ها صورت می پذیرد، بنابراین کنترل و کاهش آن با پنجره های ساخته شده از پروفیل های یو پی وی سی ویستابست با شیشه دو جداره امکان پذیر می باشد.

تاثير مطلوب بر محيط زيست

پنجره دوجداره ویستابست

تاثير پروفيل يو پي وي سي بر محيط زيست با توجه به کاهش مصرف سوخت هاي فسيلي، بازيافت ۱۰۰ درصدي و امکان برگشت به عرصه توليد، مطلوب ارزيابي شده است.

پنجره ماندگار