درب لیفت اند اسلاید

لیفت اند اسلاید

درب لیفت اند اسلاید

در مکان هایی که چشم انداز زیبایی دارد بهتر است از پنجره هایی که تحمل وزن بالایی داشته و با قید کمتر و شیشه های بزرگتر هستند استفاده شود.  سیستم درب و پنجره لیفت اند اسلایدینگ این امکان را فراهم نموده است و برعکس درب های فولکس واگنی باز و بسته کردن آن نیز راحت است.
سیستم درب های کشویی lift and slide نوعی پنجره کشویی بسیار بزرگ هستند که نمایی با کمترین قید یا مولیون را در بر می گیرند. این پنجره ها نیازی به کتیبه نداشته و بدلیل استفاده از غلطک های خاص قابلیت تحمل وزن شیشه های دو یا چند جداره  سنگین  را دارا می باشد. نسبت به پنجره های کشویی عادی دارای هوابندی بیشتری بوده و یراق آن به صورت دو وضعیتی لنگه های بزرگ را به آسانی باز و بسته می نماید.

لیفت اند اسلاید

درب و پنجره های لیفت اند اسلاید برای چه نمایی مناسب است؟
وقتی در مقابل خود نمایی از باغ ، دریا ، جنگل ، استخر و یا نمایی خاص داشته باشید وجود هرگونه قیدی از لذت دیدن منظره خواهد کاست.پنجره های lift and slide یکی از گزینه های مناسب برای داشتن دید کامل از مناظر است.سیستم های لیفت اند اسلاید دارای قطر بیشتری نسبت به پنجره های کشویی معمولی هستند که باعث می شود توان تحمل وزن بالاتری داشته باشند و بتوان شیشه های سنگین و یک تکه را درون آن قرار داد. پنجره هایی که دارای قطر بالاتر از ۱۲ سانتیمتر هستند قابلیت نصب یراق لیفت را دارند.
ویژگی درب و پنجره لیفت اند اسلاید:
•    قابلیت تولید بازشوهای کشویی یک تکه تا ارتفاع ۲۷۰ سانتیمتر
•    استفاده از یراق آلات نیمه و تمام اتوماتیک آلمانی و ایتالیایی
•    قطر فریم از ۱۲ تا ۱۶ سانتیمتر
•    قابلیت تحمل وزن تا ۴۰۰ کیلو در هر لنگه
•    بازشوی آسان با قابلیت نصب انواع شیشه خاص و ضد گلوله

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار