توری پنجره یو پی وی سی

توری پنجره یو پی وی سی

توری

باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی از روز بهترین راه برای ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه می باشد.اما بهتر است روی پنجره هایتان توری نصب کنید تا از ورود حشرات آزارسان،پشه و مگس جلوگیری شود. کارشناسان بهداشت معتقدند استفاده از مواد شیمیایی و سموم کشنده جهت از بین بردن حشرات برای انسان مضر می باشد و صحیح ترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات ، جوندگان و مبارزه با آنها نصب توری روی پنجره هاست .

و از این رو برای آسایش و راحتی حال ساکنان و برای پبشگیری از ورود حشرات در پشت لنگه بازشوی پنجره های یو پی وی سی توری نصب می شود.

مراقب باشید که منبع تولید و یا ورود حشرات به خانه در داخل خانه نباشد. منفذهای دیوار،چهارچوب های در و چاه های توالت محل ورود و زندگی حشرات می باشد که می توان برای آنها از در پوشهای مخصوص استفاده کرد و منفذ دیوار و در را ببندید. سطل زباله کثیف منبع تولید پشه می باشد که باید از خانه خارج شود.

امروزه توری هایی در انواع کشویی،پلیسه،ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره های یو پی وی سی موجود است. باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید.

توری لولایی, ثابت و ریلی آلومینیومی، توریهای قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند.

توری پنجره دوجداره upvc

جنس توری پنجره یو پی وی سی

توری ویژه یو پی وی سی از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است.ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های پنجره یو پی وی سی با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد. که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند.

توری پنجره

مزیت توری های پنجره یو پی وی سی

۱-توانایی ساخت در ابعاد گوناگون

۲-قابل شستشو

۳-توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%

۴-ضد زنگ

۵-ضد اشتعال

۶-ثبات بالا

۷-توانایی نصب آسان

۸-پایدار در برابر شرایط آب و هوایی

۹-پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش

۱۰-دور کننده گرد و غبار و عایق ورود گرد و غبار از بیرون به داخل

پنجره ماندگار
پنجره ماندگارتوری