تاثیر یراق آلات پنجره دوجداره

اسپانیولیت درب یو پی وی سی

تاثیر یراق آلات پنجره دوجداره

شرکت پنجره ماندگار در راستای خدمت رسانی به مشتریان عزیز و بالا بردن سطح کیفیت محصولات خود از یراق آلات  roto در درب و پنجره های دوجداره خود استفاده نموده که از لحاظ کیفیت و عایق بندی جزء برندترین محصولات یراق آلات درب و پنجره در تمام دنیا محسوب می شوند.

یراق روتو

یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد.

پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلمینیومی مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود.

یراق یو پی وی سی

عوامل زیادی برای ماندگاری درب و پنجره یو پی وی سی و آالومینیوم وجود دارد که یکی از این موارد یراق آلات می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند.

البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق آلات، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و پنجره های دوجداره باز میگردد.

یراق الات روتو المان

پیشرفت تکنولوژی از قبيل قفل و یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی و آلمینیوم  آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که درب و پنجر دوجداره را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای درب و پنجره های دو جداره یوپی وی سی می گردد.