ارزش سکوت پنجره دوجداره

ارزش سکوت پنجره دوجداره

من یکی از مشتریان شرکت پنجره ماندگار هستم که در یک آپارتمان واقع در خیابان ولیعصر و رو بروی یک ایستگاه اتوبوس بی آر تی زندگی میکنم . آپارتمان من در طبقه دوم واقع شده . و میخواهم تجربه شخصی ام را در باره استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی که فکر میکنم برای شما هم جالب باشد با شما به اشتراک بگذارم . من تقریبا بیشتر طول عمر خود را در این آپارتمان سپری کرده ام و الآن سی و شش سال سن دارم قصد من تعریف از شرکت ماندگار یا پنجره دوجداره یو پی وی سی که از طریق این شرکت خریداری کرده ام نیست و فقط میخواهم تجربه شخصی خود را در اختیار شما قرار دهم .

ارمش نداشتن

همانطور که گفتم من تقریبا کل عمر خود را در این آپارتمان سپری کرده ام. تا سن ۱۳ و یا ۱۴ سالگی تقریبا محله خوبی داشتیم و خیابان خلوت بود و من هم با دوستان مشغول بودیم تا اینکه به دانشگاه رفتم و شروع به تحصیل کردم و چون در تهران درس میخواندم خوب، طبیعتا در اطاق خود که در مجاورت خیابان ولیعصر واقع شده مطالعه میکردم . اوایل تمرکزم خوب بود ولی نمیدانم چرا هر چه زمان سپری میشد تمرکز من کمتر و آشفتگی رفتاری و درسی من بیشتر میشد .

سرو صدا

من شخص بسیار منظمی بودم و همیشه مثبت اندیش و برنامه ریز بوده ام و لی باور کنید هر چه میکردم فقط خسته تر و آشفته تر میشدم به هر حال با هر بدبختی بود فارغ التحصیل شده و مشغول کار شدم ولی اصلا آرامش درونی نداشتم و اصلا مرزی بین محیط بیرون و منزل برای من وجود نداشت البته میدانستم که اطاق من آلودگی صوتی دارد ولی فکر نمیکردم که میتواند مشکل اصلی باشد به هر حال با مشاوره یکی از دوستان به فکر تعویض پنجره دوجداره افتادم و از طریق شرکت ماندگار این کار را انجام دادم در طول سفارش و تعویض باز هم فکر نمیکردم چندان تفاوتی در حال و اوضاع من داشته باشد.

فرار از سرو صدا

ولی باور نمیکنید وقتی پنجره دو جداره یو پی سی نصب شد به یکباره تمام صدای بیرون قطع شد انگار ولوم یک فیلم اکشن و پر صرو صدا که خیلی زیاد باشد را به یکباره قطع کنید باور نمیکردم که محیط اطاق من می توانست اینقدر ساکت باشد شاید ده ها بار پنجره دوجداره را بازو بسته میکردم تا ببینم من واقعا چه چیزی را برای بیش از ۲۰ سال تحملمی کردم منی که ملحفه رو تختیم را هر دو وز یکبار تعویض میکردم الآن بعد از هفته ها باز هم تمیز تر و سفید تر از آن موقع میماند .

ارامش و سکوت پنجره دوجداره

شاید باورش برایتان سخت باشد از زمانی که پنجره دو جداره یو پی وی سی نصب کردم با خوابی راحت راندمانم چندین برابر شده در اطاقم آرامشی است که باورش نمیکردم الآن میفهمم که سکوت چه ارزشی و چه تاثیری در زندگی میتواند داشته باشد واقعا ما در محاصره آلودگی هایی هستیم که نا خودآگاه به آنها بی توجه هستیم و نمیدانیم که شاید ریشه خیلی از آشفتگیها ، رفتارهای عصبی و عدم تمرکز ما ناشی از محیط ناآرام و آلوده ماست .

خوابی ارام با پنجره یو پی وی سی

من این تجربه را کردم و بارها این ایمیل را به شرکت ماندگار خواهش کردم تا آن را در وب سایتشان قرار دهند تا شاید دوستان دیگر نیز استفاده کنند . در پایان میخواهم این را بگویم اگر میدانستم با تعویض پنجره آهنی قدیمی با پنجره دو جداره یو پی وی سی عایق صدا چنین تحولی برایم پیش می آید شاید مدتها قبل با هر هزینه ای این کار را میکردم . واقعا الآن ارزش واقعی سکوت را درک میکنم.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار