پنجره یو پی وی سی عایق

پنجره یو پی وی سی

پنجره یو پی وی سی عایق

هزینه های خنک سازی پایین تر

به وسیله پنجره های یو پی وی سی به راحتی می توانید هوای سرد را داخل خانه و یا ساختمان خود نگه دارید. و نیازی نیست که خنک کننده های داخل خانه و یا ساختمان با فشار زیادی کار کنند تا دمای مطلوب را برای شما تعبیه سازند. بدین صورت شما در مصرف انرژی و سرمایه صرفه جویی کرده اید.

سرمایه گذاری بر روی درب و پنجره های یو پی وی سی در کمتر از دو سال آینده به شدت بالا خواهد رفت.

عملکرد دمایی

آزمایش هایی به وسیله مقیاس متداول عایق کاری انجام شده است. میزان فاکتور U در این آزمایشات نشان داده است که درب و  پنجره های یو پی وی سی بسار بهتر از سایر درب ها و پنجره ها عمل می کنند. به این دلیل که فریم های آنها عملکرد دمایی بسیار بالایی دارند.

یک طراحی خاص از درب ها و پنجره های یو پی وی سی که توسط یک لایه هوا عایق کاری شده است، اگر با رسانایی پایین یو پی وی سی ترکیب شود، آنها را به یک مانع استوار در برابر انتقال گرما تبدیل می نماید.

یک عایق طبیعی

در مقایسه با آلومینیوم، که یک رسانای گرمایی و سرمایی طبیعی است, یو پی وی سی یک عایق طبیعی است. یو پی وی سی در زمستان در مقابل از دست دادن گرما و در تابستان در مقابل گرم تر شدن مقاومت می کند.

فریم های متداول یو پی وی سی فاکتورهای U دارند که حداقل ۲۰ درصد بهتر از آلومینیوم است. و همچنین در مقایسه با فریم های آلومینیوم که در برابر گرما شکننده است، برتر و ممتازتر هستند.

درب و پنجره یو پی وی سی

این عکس نشان می دهد که یک درب یا پنجره یو پی وی سی چگونه هوای گرم تر و سرد تر را به صورت موثر از هم تفکیک می کند تا به مصرف انرژی بهینه دست پیدا کند.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار