پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج

پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج, اطلاعات فنی پروفیل ویستابست

درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی در کرج

پنجره دوجداره

فواید دو جداره بر کسی پوشیده نیست و سالهاست در کشور های پیشرفته به عنوان تنها انتخاب از آنها استفاده می شود. با کاهش یارانه پرداختی توسط دولت ، استفاده از این نوع پنجره ها در کشور ما نیز کاملا مقرون به صرفه و منطقی به نظر می رسد. پنجره ماندگار ماندگار با کادر فنی مجرب ، متخصص و تحصیل کرده یکی از ۴ نمایندی شرکت ویستابست در استان البرز می باشد. تلفیق، دانش فنی، استفاده از استاندارد های اروپا در ساخت و تعلیم تیم تخصصی بازسازی قابل اعتماد و با اخلاق، این شرکت را کاملاً بی رقیب در امر بازسازی پنجره های منازل قدیمی کرده است.

بهترین پنجره دوجداره عایق صدا

پنجره ماندگار به ساخت در و پنجره UPVC و پنجره دو جداره ضد سرقت با کیفیت بالا و با قیمت مناسب اشتغال دارد و دارای خصوصیاتی می باشد که انرا از دیگر رقیبان نزد خریداران جدا می سازد. این خصوصیات عبارتند از: درب و پنجره ها تماماً توسط دستگاه های تمام اتوماتیک شرکت الوماتک آلمان ساخته می شوند. بازسازی کامل یک منزل شامل برش پنجره های قدیمی و نصب پنجره های جدید فقط در یک روز کاری انجام می شود.

عملیات بازسازی بدون کوچکترین آسیب به دیوارها و رنگ منزل انجام خواهد شد. زمان نصب، کمتر از ۱۰ روز از تاریخ عقد قرارداد خواهد بود. استفاده از بهترین و مرغوب ترین پروفیل های موجود در بازار شامل وین تک و  و یستابست، تحت دلیسانس آلمان. پروفیل های مصرفی دارای ۱۵ سال ضمانت.

پنجره یو پی وی سی ویستابست

کلیه پروفیل های مصرفی پنجره ماندگار با پروفیل تقویتی آهنی گالوانیزه استاندارد از داخل تقویت شده اند که نه تنها باعث از بین بردن نقاط ضعف upvc مانند تاب برداشتن و تغییر شکل در برابر بادهای شدید مستمر، افتادن لنگه درب و پنجره ها بعد از مدتی کوتاه و از بین رفتن آب بندی پنجره ها می شود بلکه به دلیل رعایت طول مناسب، ابعاد مناسب پروفیل داخلی و ضخامت مناسب باعث شرایط احراز ضمانت پروفیل می شود.

پنجره ویستابست

ضخامت پروفیل های گالوانیزه مورد استفاده در پنجره ماندگار ۱/۵، ۲، ۲/۵ و ۳ میلیمتر است که بسته به شرایط مورد مصرف پنجره و ضوابط استاندارد به مشتری پیشنهاد می شود. پروفیل ویستابست علاوه بر خصوصیات فوق دارای استاندارد RAL المان نیز می باشد که آنرا از کلیه پروفیل های وارداتی از ترکیه جدا نموده و تبدیل به بهترین و مطمئن ترین پروفیل جایگزین برای پروفیل های آلمانی می کند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست

شیشه های دوجداره با گاز آرگون پر شده است.

ساخته شده با رعایت استاندارد اروپایی . پاکسازی محل در پایان روز و جمع آوری نخاله ها بدون کوچکترین دخالت مشتری و بدون هیچگونه درد سر در پروژه های بازسازی توانایی ساخت بیش از۸۰ پنجره در روز با کیفیت عالی امکان بازدید از کارخانه در حین تولید و قبل از عقد قرارداد یراق آلات اصلی این شرکت انواع آلمانی شامل GU ، Siegenia و Roto می باشند.

دستگیره یراق آلات کرج

انواع یراق مختلف به درخواست مشتری موجود می باشد دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش همکاران ما در دفتر پنجره ماندگار منتظر شما هستند تا قیمت تمام شده برای ساخت، نصب و تعویض در و پنجره های شما را در کمتر از نیم ساعت با تمام جزئیات در اختیار شما قرار دهند. فقط نقشه پنجره ها را در دست داشته باشید. در عین حال میتوانید نقشه مورد نظرتان را در قسمت مربوطه در وب سایت شرکت ارسال نمایید.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار