نمایندگی پنجره وین تک در تهران

نمایندگی وین تک در تهران

نمایندگی وین تک در تهران (دلوین) شامل خدماتی از جمله نصب و تعویض پنجره دوجداره در تهران می باشد که با توجه به اعتماد مردم به برند وین تک در خرید پنجره دوجداره و سه جداره به دنبال نمایندگی وین تک در تهران  می باشند. یکی از مزیت های پنجره دوجداره وین تک، پروفیل های با کیفیت آن نیز می باشد. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره وین تک با مجموعه دلوین تماس بگیرید. در ادامه پروفیل های پنجره وین تک، مزایا، نصب و هزینه  خرید پنجره وین تک در تهران را برای شما گفته ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

هزینه پنجره وین تک در تهران

پنجره دوجداره برند های مختلفی دارند که یکی از این برند ها وین تک می باشد این برند به دلیل مزیت های که دارد بسیار پرطرفدار می باشد. یکی از چالش هایی که بسیاری از افراد با آن روبه رو هستند این است که قیمت خرید پنجره وین تک در تهران چه قدر می باشد؟

قیمت پنجره وین تک در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل:

  1. هزینه نصب پنجره وین تک
  2. ابعاد پنجره
  3. یراق آلات استفاده شده در پنجره
  4. هزینه نصاب پنجره وین تک

شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در کرج و تهران با مجموعه ما تماس بگیرید.

مزایای پنجره وین تک در تهران

پنجره های دوجداره upvc وین تک می توانند تا ۶۰ درصد از ورود خروج گرما جلوگیری می کند برای همین این مدل از پنجره دوجداره در جلوگیری از هدر رفتن انرژی نقش بسیار زیادی دارند. خرید پنجره وین تک در تهران مزیت هایی دارد که شامل:

مزایای پنجره وین تک در تهران
مزایای پنجره وین تک در تهران

عایق در برابر صوت

یکی از مهم ترین ویژگی های پنجره وین تک در تهران این است که عایق خوبی در برابر صدا و صوت می باشد. در حقیقت شما با باز و بسته کردن پنجره وین تک، به خوبی متوجه این مزیت می شود در واقع زمانی که پنجره بسته می باشد هیچگونه صدا از بیرون نمی آید. علاوه بر این ویژگی، پنجره وین تک در تهران عایق خوبی در برابر حرارت و گرما می باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی پنجره وین تک در غرب تهران

مقاومت بسیار بالا

مقاومت پنجره وین تک  بسیار بالا می باشد. مقاومت در برابر پوسیدگی، زنگ خوردگی و… از جمله مزیت های این مدل از پنجره upvc  می باشد به همین خاطر از این مدل از پنجره های دوجداره در بیمارستان ها استفاده می شود. شما میتوانید برای خرید این مدل از پنجره ها، از نمایندگی پنجره وین تک در تهران یعنی مجموعه دلوین تماس بگیرید.

عدم ورود گرد و خاک و حشرات

از جمله مزیت های پنجره وین تک میتوان به عدم ورود گرد و خاک و حشرات به داخل خانه اشاره کرد. در تولید این پنجره ها از درزبندی های لاستیکی استفاده میکنند که به همین خاطر باعث جلوگیری از ورود گرد و خاک یا حشرات به داخل خانه می شود.

وزن سبک

یکی از مزیت های این پنجره، وزن سبک آن می باشد. در طراحی پنجره وین تک از پروفیل های بسیار سبک و باکیفیت استفاده می کنند که به همین خاطر باعث سبک شدن پنجره وین تک در تهران می شود.

از دیگر مزیت های پنجره وین تک در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر مدل ها
  •         مقاومت در برابر نفوذ آب باران به داخل خانه
  •         نصب راحل
  •         پروفیل های با کیفیت
  •         قابلیت بازیافت
  •         عدم اشتغال زا بودن

شما میتوانید برای خرید این مدل از پنجره ها، با یکی از نمایندگی پنجره وین تک در کرج و تهران یعنی شرکت دلوین تماس بگیرید.

پروفیل پنجره وین تک در تهران

پروفیل پنجره وین تک در تهران
پروفیل پنجره وین تک در تهران

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، پروفیل پنجره وین تک در تهران کیفیت بسیار بالایی دارد و به همین خاطر طرفداران زیادی دارد. یکی از با اعتبار ترین برندهای پروفیل جهان،  پروفیل UPVC  وین تک است  که این پروفیل دارای گواهینامه استاندارد  RAL  آلمان و تحت لیسانس ترکیه می باشد که  از سال ۱۳۸۹ به بعد در ایران فعالیت می کند.

نصب پنجره وین تک در تهران

نصب پنجره وین تک کار هر کسی نمی باشد و شما باید برای نصب پنجره دوجداره از افراد متخصص استفاده کنید. نصاب های پنجره وین تک باید در کارگاه های تولید پنجره وین تک کار کرده باشند تا به خوبی  قطعات پنجره وین تک را بشناسند به همین خاطر شما میتوانید برای نصب پنجره وین تک در تهران با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نمایندگی پنجره وین تک در تهران

مزیت نمایندگی پنجره وین تک در تهران یعنی شرکت دلوین شامل:

  •         خدمات پس از فروش
  •         گارانتی معتبر
  •         نصاب های حرفه ای
  •         قیمت مناسب
  •         رعایت استاندارد ها

مناطق تحت پوشش نمایندگی وین تک در تهران

مجموعه دلوین تمامی مناطق تهران را پوشش می دهد و شما در هرکجای تهران یا کرج زندگی می کنید میتوانید با مجموعه ما تماس بگیرید. مناطق تحت پوشش نمایندگی وین تک در تهران شامل:

  1.     تهران شرق
  2.     تهران غرب
  3.     تهران شمال
  4.     تهران مرکز
  5.     تهران جنوب