نماینده رسمی پنجره ویستابست

پنجره دوجداره ویستابست

نماینده رسمی پنجره ویستابست

ویستابست

 شرکت پنجره ماندگار نماینده رسمی پروفیل ویستابست برترین برند پروفیل ساخت ایران براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور آمادگی خود را برای فروش و نصب انواع درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره اعلام می کند.

پنجره دوجداره ویستابست

 شرکت تولیدی درب و پنجره ویستابست با همت گروهی از متخصصان در زمینه صنعت پلیمر و با هدف تولید مصالح ساختمانی جدید با بهره مندی از فناوری های به روز، سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی  سی در ایران است که در سراسر کشور نمایندگان فعال و کار آزموده دارد. ویستابست پس از دو سال تحقیق و مطالعه و آماده سازی های سخت افزاری در اوایل سال ۱۳۸۵، فعالیت خود را در زمینه خرید و استقرار تجهیزات برای تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرد.

ویستابست

 خرید ماشین آلات تولیدی از دو کمپانی بزرگ و معتبر دنیا به نام های کراس مافای (Krauss Maffei) آلمان و گراینر اتریش (Greiner) اولین اقدام برای آغاز فعالیت به منظور تولید پروفیل بود. در سال ۱۳۸۸ با توجه به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی و استراتژی های سازمانی و همچنین سیاست های کشور در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در ابعاد گوناگون به خصوص در بخش ساختمان، نسل جدیدی از پروفیل را با سایز ۷۰ میلی لیتر پنج محفظه ای در ۱۳ قالب با امکان شیشه ۲ و یا چند جداره به مرحله تولید رساند.

پنجره ویستابست

ویستابست با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۵ قالب در انواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید. شرکت درب و پنجره ویستابست هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید ۴ برابر خواهد شد.

شرکت پنجره ماندگار نماینده رسمی پنجره ویستابست

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار