معرفی پروفیل ویستابست

معرفی پروفیل ویستابست

فرایند تولید پروفیل های ویستا بست منطبق با الزامات استاندارد RAL آلمان ( ۱/۷۱۶ RAL GZ ) و استاندارد ۱۲۶۰۸ BSEN اتحادیه ارپا می باشد و این فرایند در مقاطع مشخص توسط موسسه SKZ آلمان که یکی از بزرگترین موسسات ممیزی کیفیت دنیا می باشد مورد ممیزی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت در دنیا می باشدو تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند. گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت ویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت ویستا بست (تولید کننده پروفیل یو پی وی سی) به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد.

تنوع محصولات شرکت ویستا بست درحال حاضر به ۳۶ قالب مختلف تولیدی ارتقا داده شده است که مجموعه این محصولات با استفاده از ماشین آلات آلمانی و اتریشی در ۱۱ خط تولید و ظرفیت ۱۷٫۰۰۰ تن در سال تولید و به بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه می گردند.

پروفیل ویستابست

پروفیل های فولادی تقویت کننده :

یکی از قطعات بنیادین و ضروری در ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی ، پروفیل فولادی تقویت کننده (رین فورسمنت) گالوانیزه شده است که درون حفره داخلی پروفیل های یو پی وی سی نصب می گردد . نقش و وظیفه پروفیل های فولادی تقویت کننده به شرح زیر می باشد :

  • استحکام و قدرت بخشیدن به ساختار درب و پنجره یو پی وی سی

  • جلوگیری از تغییر حالت پروفیل های یو پی وی سی در اثر مرور زمان و عوامل محیطی

  • ایجاد هماهنگی و سازگاری بیشتر بین اجزای تشکیل دهنده درب و پنجره یو پی وی سی به عنوان یک مجموعه واحد برای عملکرد بهتر .

    ویستابست

لاستیک های درزبندی :

عایق بندی کامل و صحیح درب و پنجره های یو پی وی سی فقط با استفاده از لاستیک های درزبندی مناسب و با کیفیت امکان پذیر می گردد .بهترین نوع این لاستیک ها Ethylene Propylene Diene Monomer )EPDM )می باشد که با عملکرد بالایی که در آزمایشات نفوذ ناپذیری و مقاومت از خودنشان داده است ،نسبت به اقسام دیگر لاستیک ها می تواند بدون هیچ مشکلی برای سالها بر روی درب و پنجره های یو پی وی سی مورد استفاده قرار گیرد . لاستیک های EPDM در مقابل تغییرات دما از ۱۳۰ + تا ۴۰ – درجه سانتی گراد ، نور آفتاب ، اکسیده شدن ، ترک خوردگی ، و فشار زیاد باد از مقاومت بسیار بالایی برخوردارهستند. این لاستیک هادر طی فرایند تولید درب و پنجره ، داخل شیارهای مخصوص تعبیه شده بر روی پروفیل های یو پی وی سی نصب می گردند .

پروفیل

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار