قیمت پنجره دوجداره کرج | دلوین

پنجره دوجداره با کیفیت

قیمت پنجره های دوجداره در البرز کرج: پنجره های یو پی وی سی جزئی از مهم ترین اجزاء ساختمان ها هستند و با وجود درب و  پنجره های دوجداره افراد داخل خانه احساس آرامش و امنیت نسبت به عوامل بیرونی میکنند . حالا منظور ازعوامل بیرونی  وجود گرد و غبار و خاک و وجود حشرات ریز موجود در هوای بیرون و موجودات آسیب رسان و اذیت کننده مثل سوسک و پشه و مگس همچنین ذرات قطرات باران و یا دانه ها ی برف میباشد.

قیمت پنجره دوجداره کرج | دلوین

با عوض کردن پنجره های یک جداره ساختمان خود و نصب کردن پنجره های دوجداره یو پی وی سی جلوگیری از ورود آب باران و موجودات آزار دهنده و گرد و خاک میشود . همچنین از نظر هزینه ای پنجره های دوجداره از پنجره های یک جداره  قیمت بالایی دارند و با مزیت هایی که دارد بنابراین به صرفه هستند

پنجره دوجداره از پروفیل باکیفیت و جنس مرغوب ساخته شده است . ما با عرضه کردن پنجره های دوجداره یو پی وی سی این دغدغه را رفع کرده ایم .در محیط بیرون از منزل شما یعنی در محیط شهر میزان سروصدا  ۶۰ الی ۷۰ دسیبل میباشد .که با تعویض پنجره های قدیمی و عدم عایق و مصرف این نوع پنجره ها  میزان صدا  ۲۰ الی ۳۰ دسیبل کاهش میابد.

مورد استفاده قرار دادن پنجره های دوجداره یو پی وی سی و نصب ان ها در خانه هایتان موجب هرگونه عایق بندی میشود و از کیفیت بالایی برخوردار هستند .در ادامه مطلب به برخی از مزیت های پنجره یو پی وی سی اشاره میکنیم.

مزایای پنجره UPVC

۱_ عایق بندی کامل در برابر رطوبت

۲_ ضد آب بودن و ضد سرقت

۳_ نصب سریع و راحت

۴_ عایقبندی در برابر شرایط محیط بیرونی

۵_ مقاومت در برابر آتشسوزی و حریق

۶_ مناسب همه ی محیط و شرایط آب و هوا

۷_ دارای تنوع در طرح و رنگ بندی زیاد

۸_ دارای مدل های زیاد و متناسب با هرفضا

۹_ ماندگاری بالایی دارند

۱۰_ قیمت مناسبی دارند

۱۱_ وزنی سبک را دارا هستند

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره در کرج

زمانی که به دنبال ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره هستید باید به این موضوع توجه داشته باشید که از پنجره ای استفاده کنید که یراق نداشته باشد و اگر هم داشت از یراق آلات به تعداد کم استفاده کنید که برای شما به صرفه باشد. انواع پنجره های دوجداره با حالت های بازشو و تعداد ابعاد پنجره قیمت های مختلفی دارند که موجب گران تر شدن قیمت پنجره می باشد. اگر به دنبال ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره هستید شرکت دلوین انواع پنجره دوجداره با قیمت مناسب را ارائه می دهد.

اگر ساکن کرج هستید می توانید قیمت به روز پنجره دوجداره را از کارشناسان ما بخواهید. شرکت پنجره دلوین پیشنهاد می کند در هنگام خرید پنجره دوجداره به دنبال ارزان ترین قیمت پنجره نباشید زیرا مطمئنا کیفیت پنجره را به خاطر ارزان تر کردن آن کاهش داده اند و از متریال درجه دو استفاده شده است.

راهکاری مفید در صرفه جویی قیمت و هزینه های پنجره های دوجداره یو پی وی سی  :

حذف کتیبه های موجود یا به حداقل رساندن آن ها

کاهش تعداد بازشوهای پنجر ه ها به جای استفاده از بازشو کشویی و دوحالته از پنجره دوجداره تک حالته استفاده شود طوری طراحی شود که میزان پروفیل مصرف شده در پنجره ها کمتر باشد قیمت و هزینه آن نیز کاهش میابد

اهدافی که باعث ساخت پنجره های دوجداره شده اند شامل :تفکیک فضای بیرونی و داخلی و عایق حرارتی و تبادل حرارتی فضاهاست. تنوع انواع برند های مختبف انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است . کیفیت پنجره های دوجداره تاحدی وابسته به برند میباشد .

برندها از نظر کیفیتی به ترتیب میتوان گفت : پنجره ویستابست _  پنجره وین تک _ پنجره هافمن و … همه ی برند ها دارای کیفیتی استاندارد میباشند .از قابلیت های یو پی وی سی میتوان به عایق بودن آن در مجاور سرما و گرما و همچنین ظاهری شیک و انواع رنگ ها مثل طرح چوب و سفید و شامپاینی و غیره نیز اشاره کرد.

قیمت شیشه پنجره

برای قیمت گذاری نوع شیشه و حتی رنگ شیشه ها مخصوصا رنگ طلایی هزینه بیشتر ی دارد بنابراین ساده بودن و یا طلایی بودن  انها مهم است و همچنین ضخامت شیشه ها و از بین تمام نوع شیشه ها شیشه های سکوریت و شیشه های لمینت گران ترین نوع شیشه هاست .

قیمت پنجره یوپی وی سی بستگی به قیمت متریال مصرف شده دارد .برای همین در پنجره سه جداره از پروفیل های پهنتر و کانال های بیشتر و شیشه سه جداره مورد استفاده قرار میگیرد . همچنین قیمت پنجره های سه جداره یو پی وی سی از پنجره های دوجداره یو پی وی سی بیشتر میبلشند . برای محاسبه قیمت پنجره باید چند مورد را زیرنظر داشت مثل دانستن. ابعاد دقیق پنجره و همچنین تعداد بازشوهای پنجره وتعداد کتیبه های پنجره و همچنین هزینه نصب و حمل آن به محل نصب  تاثیر گذار است .

اگر از پنجره تک لنگه و یا پنجره ثابت استفاده شود کاهش قیمت رخ میدهد . برای داشتن خانه ای امن و باآرامش وجود پنجره های دوجداره الزامی میباشد , و شرکت پنجره دلوین در کرج این فضای امن را برای شما فراهم میکند. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در کرج با مجموعه دلوین تماس بگیرید.

قیمت درب و پنجره دوجداره upvc در کرج

نحوه تعیین قیمت درب و پنجره دوجداره upvc در کرج یا هر شهر دیگری بر خلاف پنجره های آهنی و آلومینیوم متفاوت می باشد نحوه صدور قیمت درب و پنجره دو جداره یو‌ پی‌ وی‌ سی بر خلاف سایر پنجره ها از قبیل آهنی و آلومینیومی، که به صورت متر مربع و یا کیلوگرم محاسبه می‌شدند، تفاوت دارد و به میزان پروفیل مصرفی بر حسب متر طول تعیین و قیمت گذاری می‌شوند.

قیمت پنرجه دوجداره در کرج
قیمت پنرجه دوجداره در کرج

پروفیل پنجره دو جداره UPVC که شامل پروفیل چارچوب یا قاب پنجره (Frame) , پروفیل وسط (Mullion) ,

پروفیل لنگه یا بازشو (Sash) و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خاص درب یا پنجره

دوجداره و بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.

گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوارها و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو که معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد و محاسبه جداگانه آنها غیر عادی است.

شیشه های دوجداره مصرفی درب و پنجره دو جداره که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد و می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره، ساده، مات، رفلکس، رنگی، سکوریت، لمینت، خم و… باشد.

نتیجه گیری

قیمت یراق آلات مصرفی پنجره دو جداره در ساخت درب و پنجره دو جداره که شامل لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و … می باشند که یک دست یراق را تشکیل می دهند و بصورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت وارد می شود.

چسب سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی درب و پنجره دوجداره در هنگام نصب که معمولا برای هر پنجره در ابعاد استاندارد یک عدد محاسبه می شود.

علاوه بر موارد فوق هزینه نصب درب و پنجره دو جداره که معمولا ۱۰ درصد ساختمان نوساز و قیمت موارد فوق می باشد و بسته به شرایط و  درصد ساختمان های تعویضی محل نصب قابل افزایش است. در پنجره های تعویضی معمولا ۵ درصد نیز برای کندن و تخلیه پنجره های قبلی محاسبه می شود. همچنین کرایه حمل درب و پنجره های دو جداره تا محل پروژه معمولا در محاسبه قیمت پنجره های دو جداره وارد نمی شود و این هزینه به عهده مشتری و خریدار می‌باشد.