مراحل نصب پنجره دوجداره upvc

نصب پنجره دوجداره

نصب پنجره دوجداره

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب یکی از خدمات شرکت دلوین می باشد. شما با نصب پنجره دوجداره و پنجره آلومینیوم در حقیقت به دنبال دوام و استحکام بیشتر همراه با زیبایی می باشید. شما میتوانید برای نصب پنجره دوجداره در کرج و تهران با مجموعه دلوین تماس بگیرید تیم ما برای نصب پنجره دوجداره به منزل شما بیاید. ما در این مقاله علاوه بر نکات مهم نصب پنجره دوجداره، مراحل نصب پنجره دوجداره upvc را آورده ایم  تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نکات مهم نصب پنجره دوجداره upvc

  1. در نصب پنجره دوجداره UPVC آب بندی و درزبندی به طور کامل و اصولی باید انجام بشود و با دقت از ورود و خروج  صدا، گرما و سرما جلوگيری بشود.
  2. شرایط آب و هوایی و دما در نصب پنجره دوجداره UPVC بسیار موثر می باشد، بنابراین نصاب باید این موارد را رعایت کند تا شما دچار مشکلاتی از قبیل شکستن و خم شدن پنجره UPVC نشوید.
  3. در آخر اینکه نصب پنجره دوجداره UPVC طوری باشد که بدون هیچ مشکلی باز و بسته بشود.
  4. فریمی که در چهارچوب درب و پنجره دوجداره upvc استفاده می شود باید به صورت اهنی باشد چون علاوه بر مقاومت بالا، درب و پنجره upvc بهتر پیچ شده و استحکام آن بالاتر میرود و زیبایی محیط حفظ میشود، همپنین باید دقت کنید که به فرم اهنی ضد زنگ زده بشود.

مراحل نصب پنجره دوجداره upvc به چه شکل است؟

مراحل نصب پنجره دوجداره
مراحل نصب پنجره دوجداره

نصب پنجره دوجداره مراحلی دارد که شامل:

  1. پاکسازی محل نصب پنجره
  2. قرار دادن چهارچوب درب یا پنجره و تراز کردن پنجره دوجداره upvc
  3. ایجاد سوراخ های مناسب در محل نصب
  4. بررسی کردن یراق آلات
  5. ثابت کردن پنجره یو پی وی سی با استفاده پیچ های مناسب و متناسب با وزن آن ها
  6. درزبندی با استفاده از تزریق فوم و چسب های مخصوص
  7. کندن برچسب و لی بل پروفیل پنجره دوجداره
  8. نصب شیشه ها و انداختن زهوار پنجره
  9. رگلاژ کردن پنجره upvc در کرج و تحویل آن به مشتری

هزینه نصب پنجره دوجداره

قیمت نصب پنجره دوجداره در به عوامل مختلفی همچون ابعاد پنجره، هزینه نصاب پنجره، استفاده ا انواع پروفیل ها، نصب انواع پنجره دوجداره و… بستگی دارد. شما میتوانید برای نصب پنجره دوجداره با مجموعه ما تماس بگیرید.

نصاب پنجره دوجداره upvc

نصاب پنجره دوجداره باید تجربه کافی را برای انجام نصب آن داشته باشد و اولین اقدام برای کسب تخصص و تجربه ، کار در کارگاه تولیدی پنجره های دوجداره upvc و آلومینیومس است زیرا نصاب پنجره upvc با کار در کارگاه های تولید میتوانید به خوبی تمامی قطعه ها و قسمت های پنجره دوجداره را بسناسد.

"<yoastmark

یکی از اصلی ترین خصوصیات نصاب پنجره upvc که در نتیجه کار بسیار موثر می باشد اندازه گیری دقیق برای تولید و نحوه نصب پنجره دوجداره می باشد که رگلاژ را تحت شعاع درب و پنجره قرار می دهد و ماندگاری پنجره دوجداره را افزایش می دهد.

نصب پنجره دوجداره آلومینیوم بدون تخریب

یکی از مزیت های نصب پنجره دوجداره بدون تخریب سرعت بالای نصب آن می باشد و به طورکلی تعویض پنجره قدیمی به راحتی و ساده  است.

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب و تعویض پنجره دوجداره در کرج شما  احتیاجی به مصالح ساختمانی ندارید، زیرا پنجره به وسیله پیچ و فوم های مخصوص روی فریم پنجره دوجداره قدیمی نصب می شود.

مراحل اجرا برای تعویض و نصب پنجره دوجداره بدون تخریب به شکل موازی انجام می شود و به همین خاطر در شرایط سکونت افراد مشکلی ایجاد نمیکند. زیرا مرحله نصب هر پنجره به سرعت انجام می شود. شما میتوانید برای نصب پنجره دوجداره در کرج و تهران با مجموعه ما تماس بگیرید

مراحل اندازه گیری و نصب درب و پنجره یو پی وی سی

درب و پنجره یو پی وی سی  را می توان روی قاب های اصلی و چهارچوب های آجری و سیمانی، چوبی، فلزی، sub frame و سایر سازه ها نصب کرد، پس از آماده بودن درگاه پنجره در ساختمان های نوساز و یا حذف پنجره های قدیمی چوبی، فلزی و …. بوسیله متر های دیجیتال، نواری و یا سایر ابزار دقیق محل نصب را به دقت اندازه گیری کرده و سپس ابعاد محل را به واحد طراحی ارائه داده و طرح های مناسب را برای بازشوها و لنگه های ثابت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی طراحی میشود تا در کارخانه طرح مورد نظر به اجرا برسد.
فرآیند نصب پنجره یو پی وی سی تاثیر مستقیمی روی دوام و کیفیت عملکرد آن خواهد داشت.