خصوصیات پنجره فلوکس واگنی

خصوصیات پنجره فلوکس واگنی

یکی از زیبا ترین و جالب ترین نوع پنجره های دوجداره یو پی وی سی در جهان پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی یا Tilt & Slide می باشد. که با توسعه صنعت ساخت و ساز و معماری های نوین طرفداران بیشتری جهت اجرا در ساختمان پیدا کرده است.
کاربری آسان ، آب بندی و هوا بندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی یا Tilt & Slide است

کاربری آسان پنجره دوجداره فولکس واگنی یا Tilt & Slide:
در کشور ما به علت وجود پنجره های آلومنیومی از معماری قدیم تا کنون هنوز بحث کاربری آسان در پنجره ها به صورت سنتی موجود است. یعنی این که پنجره های کشویی بدون اشغال هیچگونه فضایی باز و بسته می شوند. اما مشکل بزرگ کلیه پنجره های کشویی موجود در بازار از انواع و نوع های مختلف، بحث آب بند و هوابند نبودن آنها است یعنی امکان ورود گرد و غبار، سرما و گرما و صدا به داخل واحد مسکونی به طور شدید وجود دارد.
پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی به علت داشتن مکانیزم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است.
برای بهتر متوجه شدن می توان نحوه باز و بسته شدن پنجره دوجداره  یو پی وی سی  با یراق فولکس واگنی را همچون درب اتوموبیل های ون دانست یعنی لنگه بازشوی پنجره ابتدا از درگاه خود بیرون آمده سپس بر روی ریلی جدا که بر روی دیواره ارتفاع لنگه ثابت کناری نصب شده است به حرکت در می آید و به سمت دلخواه که از قبل طراحی شده است حرکت می کند.

شرکت پنجره ماندگار با استفاده از بهترین پروفیل های موجود، اقدام به ساخت درب و پنجره های فلوکس واگنی می نماید.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار