خرید پنجره المینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

خرید پنجره المینیومی

محصولات تولیدی این شرکت به دلیل مرغوبیت، قیمت رقابتی، کیفیت بالا و داشتن استاندارد ملی ایران و استاندارد CE اروپا حجم گسترده ای از بازار داخل کشور را به خود اختصاص داده. فرآیند تولید پروفیل در این واحد نمونه صنعتی در ۱۱ مرحله و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته و با اعمال کنترل های کیفی لازم توسط واحد کنترل کیفی انجام می گیرد.

از شما دعوت می کنیم ضمن بازدید از بخش های مختلف وب سایت پنجره ماندگار، از محصولات شرکت نیز بازدید نموده و ما را در جریان نظرات و پیشنهادات خود قرار دهید.

پنجره آلومینیوم ترمال بریک رنگی

نتیجه استفاده از پروفیل ترمال بریک، جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی و بالعکس می باشد. در صورت استفاده از سیستم ترمال بریک در درب و پنجره ها ۳۸% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و ۳۲% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، ۲۸% کاهش مصرف سوخت، ۲۰% کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و همچنین به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری میشود. در پنجره‌هاي آلومينيومي با تکيه بر چند اتصال رايج به خصوص يراق آلات دپيچ و پرچي و همچنين پانچ با استفاده از لقمه‌هاي توپر آلومينيومي قدرت داتصال به نحوي فوق‌العاده بالاست. يراق‌آلات مستقيماً به فلز آلومينيوم متصل هستند.

خرید پنجره المینیومی

رنگهاي پودري الکترواستاتيک با تنوع فوق‌العاده بيش از ۲۰۰ رنگ متنوع را در اختيار مصرف‌کنندگان پروفيل آلومينيوم مي‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ريختگي است. علاوه بر آن تنوع و زيبايي يک سيستم پوشش و رنگ‌ آميزي ديگر يعني آنادايز تنها برای پروفیل آلومينيوم قابل انجام است. پروفيل‌هاي آلومينيوم با رنگ‌هاي چاپي و سخت‌شدن در کوره دوام و زيبايي دو چنداني دارند.

امروزه استفاده از فریم های آلومینیومی به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم و لذا در این مقوله آلومینیوم فلز مناسبی به نظر می رسد. همچنین استفاده از پرده کرکره های عایق در فصول سرد باعث محدودیت در تلفات انرژی بالاخص در هنگام شب خواهد شد.

المینیوم ترمال بریک

علاوه بر آن تنوع و زیبایی یک سیستم پوشش و رنگ آمیزی یعنی آنادایز تنها در آلومینیوم قابل استحصال است. سیستم پنجره های آلومینیوم با برخورداری از تنوع زیاد در فرم، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع بازشو، نیازهای صنعت ساختمان را برآورده ساخته است.

پنجره ماندگار