توری پنجره upvc

توری درب و پنجره دوجداره upvc

 توری پنجرهupvc

توری پنجره دوجداره upvc

توری پلیسه نسل جدید توری های پشه بند می باشند که به جای توری های ثابت سنتی در انواع پنجره های چوبی ، آهنی ، آلومینیومی و پی وی سی قابل استفاده می باشند.

اجزای تشکیل دهنده توری پلیسه:

۱- گوشه های پلاستیکی مربع شکل: هدف از طراحی گوشه ها با شکل مربع این است که در این صورت توری را می توان در هر جهت چرخاند و با توجه به موقعیت پنجره و تمایل مصرف کننده توری را نصب نمود. بدین ترتیب دیگر چپ یا راست بازشو بودن پنجره مهم نبوده و برای تمامی موارد کاربرد دارد. همچنین در زمان تولید نیز تفاوتی ندارد کدام گوشه پلاستیکی در کدام چهار جهت نصب گردد.

۲- تعبیه جای عبور نخ تعادل در گوشه های پلاستیکی: با توجه به استفاده نمونه های مشابه از مفتول های آهنی و عدم هماهنگی با قطعات پلاستیکی محفظه ای بر روی گوشه ها تعبیه گردید تا نیاز به استفاده از مفتول های آهنی از بین برود.

۳- استفاده از دو نوع پروفیل آلومینیوم: در تولید این توری تنها از دو نوع پروفیل آلومینیوم استفاده شده. بدین معنی که از یک نوع پروفیل برای هر دو ارتفاع ها و همچنین هر دو عرض ها استفاده شده است تا از نظر ظاهری کلاف توری متقارن بوده و در تولید نیز به کاهش تنوع مواد اولیه و کاهش ضایعات می انجامد.

۴- تعبیه پرز مویی بر روی تمامی پروفیل ها: در این مدل توری پلیسه بر روی پروفیل عرض از پرز های مویی استفاده شده است که به مهار بهتر تور جهت عدم خروج از ریل منجر می گردد و همچنین احتمال عبور حشره از زیر تور بسیار کاهش می یابد.

۵- تعبیه پرز مویی بر درپوش پلاستیکی بالا و پایین پروفیل بازشو: بدین معنی که پرز مویی تعبیه شده روی پروفیل باز شو در امتداد قطعه پلاستیکی بالا و پایین خود ادامه یافته تا از این نقاط اتصال پروفیل به درپوش پلاستیکی نیز حشره ای عبور نکند.

۶- استفاده از تور زیگزاگی با گام ۱۶ میلیمتر.

۷- استفاده از تسمه پلاستیکی با پهنای ۱۶ میلیمتر.

۸- استفاده از پرز مویی با پایه ۸/۴ میلیمتر.

۹- گوشه های پلاستیکی یک شکل برای هر ۴ ضلع

توری در و پنجره دوجداره پلیسه رولینگ

مزایای توری پلیسه طراحی شده:

۱- استحکام بالا

۲- تطابق رنگ در پروفیل و قطعات آلومینیومی

۳- سهولت در رگلاژ و تنظیم توری توسط مصرف کننده

۴- قابلیت تولید بصورت عمودی و افقی

۵- قابلیت نصب در هر جهت

۶- امکان تولید در هر سایز و ابعاد بر اساس سفارش مصرف کننده.( ابعاد محصول نهایی بدلیل متفاوت بودن ابعاد در و پنجره ها متغیر بوده و بصورت سفارشی و بر اساس درخواست و سفارش مشتری تولید می گردد.)

۷- نصب آسان توسط ۴ عدد پیچ ۶ سانتیمتر

۸- قابل شستشو و نظافت

۹- کاهش آلودگی بعلت قابلیت جمع شوندگی تور

۱۰- قرارگیری تور داخل محفظه پروفیل بازشو در زمان های عدم استفاده

۱۱- مقاومت بالا در برابر نور و طول عمر بالا

۱۲- عدم زنگ زدگی تور و متعلقات

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار