توری مخصوص درب پنجره

توری پلیسه ای

توری مخصوص درب پنجره

توری رولینگ و پلیسه

توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، از جمله توری های قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی و یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند بنابراین این توری ها برای فضاهای داخلی شما چندان مناسب نمی باشند.

توری درب و پنجره معمولی

توری پنجره پلیسه

توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.

توری پنجره دوجداره upvc

هنگام رنگ آمیزی و بنایی ساختمان، توری را با پوششی ضخیم کاملا بپوشانید یا توسط متخصصان،توری را باز کرده و دوباره نصب کنید. زمانی که از توری استفاده نمی کنید توری را ببندید. اگر توری به راحتی جا به جا نمی شود اول توری را تمیز کرده و سپس با اسپری، ریل بالا و پایین را روغن کاری کنید. از وارد کردن ضربه به قاب و توری جلوگیری کنید.

توری رولینگ و پلیسه

مزایای توری های جمع شو

دوام زیاد

نصب آسان

قابل شستشو – ضد زنگ

ضد اشتعال – حریق

قابلیت ساخت در ابعاد مختلف

مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش بودن توری پنجره

مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی

امکان دید محیط خارج تا ۹۵%

برخورداری از ۵توری پلیسه ایتوری پلیسه ایتوری پلیسه ای سال گارانتی و ۱۰ سال

خدمات پس از فروش

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار