تجهیزات صنعتی ویستابست

پروفیل ویستابست

تجهیزات صنعتی ویستابست

میکسینگ

بمنظور تولید پروفیلهای درب و پنجره یو پی وی سی، تدارک و آماده سازی مواد اولیه پلیمری و غیر پلیمری متفاوت با یکدیگر صورت می گیرد.
ویستابست با برخورداری از ماشین آلات پیشرفته کاملا اتوماتیک و بهره گیری از کیفیت برترین تولیدکنندگان سیستمهای میکسینگ «شرکت رایملت هنشل Reimelt Henschel» و انتقال مواد بدون دخالت نیروی انسانی، سعی در ارائه کیفیت بالا و یکسان دارد.

فرمولاسیون

ترکیب مواد استفاده شده در ساخت پروفیل یو پی وی سی در ویستابست با توجه به سخت ترین شرایط آب و هوایی منطقه جغرافیایی کشور ایران در نظر گرفته شده و توسط آزمایشگاه های پیشرفته و شرکتهای با تجربه اروپایی مورد آزمون و تایید قرار گرفته است.
ویستابست در زمینه صنعت تولید پروفیل یو یپی وی سی از برترین فرمولاسیون روز دنیا و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کند. این مواد پس از تخلیه در انبار مورد آزمایش قرار گرفته و سپس در بخش میکسینگ توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک برای تولید پروفیل ترکیب می شوند.

ویستابست

آزمایشگاه ویستابست

مواد اولیه و پروفیل تولید شده، در لابراتوار مجهز ویستابست مورد کنترل قرار می گیرد. بعلاوه این تولید کننده مفتخر به دریافت چندین گواهینامه کیفیت از موسسات بین المللی می باشد.
لازم به ذکر است که ویستابست موفق به اخذ ISO 14001 و ISO 9001 و OHSAS 18001 و همچنین گواهینامه شرکت گراینر مبنی بر آموزش فنی مراحل تولید و همچنین تست کنترل کیفی پروفیل طبق استاندارد GZ716.1 رال گردیده است.

اکستروژن

فرایند تولید پروفیل یو پی وی سی و کیفیت این محصول به فاکتورها و متغیرهای فراوانی بستگی مستقیم دارد.
به همین منظور ویستابست با بهره گیری از دانش بهترین تولیدکننده تجهیزات تولید این محصول «شرکت گراینر اتریش» و همچنین برخورداری از بهترین اکسترودر های موجود در اروپا «کراس مافای آلمان» تلاش در کاهش فاکتورهای متغیر ماشین آلات و دستیابی به بهترین کیفیت بر اساس استانداردهای اروپایی دارد.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار