نحوه اندازه گیری پنجره upvc

اندازه گیری پنجره

پنجره دوجداره

اندازه گیر موظف است پس از طراحی در یا پنجره و اندازه گیري دقیق محل نصب پنجره دوجداره در کرج، تمامی نقشه ها را با حالت هاي بازشو موردنظر شامل راست بازشو  یا  چپ بازشو کنترل کرده و سپس به تایید کارفرما برساند تا از هر گونه اشتباه جلوگیري شود. در مورد بالکن ها نیز، بایستی درها را از نظر بیرون بازشو یا درون بازشو بودن مورد آزمایش قرار داده .و تاییدیه کارفرما را دریافت نماید.

اندازه گیر موظف است در هنگام اندازه گیري پروژه ها محل نصب در و پنجره را به دقت مورد بررسی قرار دهد. این امر به ویژه در آشپزخانه از اهمیت فوق العاده برخوردار است. همچنین، توجه به محل قرارگیري پرده و سقف هاي کاذب بسیار ضروري است. در همین راستا، اندازه گیر اقدام به طراحی کتیبه براي محل نصب پرده و کتیبه پایین یا پنجره کشویی براي آشپزخانه (پنجره هاي بالاي سینک آشپزخانه) می نماید.

نحوه اندازه گیری پنجره upvc

طراحی تمامی قسمت هاي بازشو باید استاندارد و به گونه اي باشد که فشار سنگین و مستمر شیشه دوجداره به لنگه بازشو، منجر به از رگلاژ افتادن آن نشود. لازم به ذکر است هر مترمربع شیشه ۴ و ۶، ۲۸ کیلوگرم و هر مترمربع شیشه ۶ و ۶، ۳۰ کیلوگرم است.

پنجره یو پی وی سی

اندازه گیرها باید هنگام ترسیم در و پنجره، ابعاد آن را در مقیاسی خاص لحاظ کنند. بدین ترتیب که تناسب ابعادي عرض و ارتفاع را به یک نسبت کوچک تر در نظر بگیرند تا افرادي که در مورد نقشه نظر کارشناسی می دهند، با نگاه کردن به نقشه در مورد ابعاد واقعی آن دچار اشتباه نشوند.

در صورت سفارش در و پنجره دوجداره در کرج، ابتدا اندازه گیر باید اطمینان حاصل نماید که در یا پنجره بعد از ساخت قابلیت انتقال به محل نصب را از راه پله ها یا محل هاي دیگر داشته باشد. در غیر این صورت، لازم است کارفرما را نسبت به سفارش در یا پنجره چندتکه متقاعد نماید.

اندازه گیر باید در پروژه هاي بازسازي این نکته را مورد توجه قرار دهد که اصولا پنجره هاي نصب شده در ساختمان ها در سه گروه بیشتر جاي نمی گیرند.

این در و پنجره ها از جنس پروفیل آهن یا آلومینیوم قدیمی با شاخ درون دیوار بوده و یا از جنس آلومینیوم هاي جدید هستند که بر روي ساب فریم نصب می شوند. هنگام طراحی جهت تعویض این پنجره ها، در صورتی که امکان خارج کردن قاب آلومینیومی وجود داشته باشد. باید این پنجره ها را کاملا خارج کرد و از پشت قاب اندازه گیري نمود.  شما میتوانید برای اندازه گیری دقیق انواع پنجره های دوجداره از جمله پنجره وین تک در کرج، پنجره ویستابست در کرج و… با مجموعه دلوین تماس بگیرید تا کارشناسان ما برای اندازه دقیق پنجره و نصب آن به منزل شما بی آیند.