استحکام پنجره یو پی وی سی

پنجره دوجداره

استحکام پنجره یو پی وی سی

 با پیشرفت صنعت ساختمان در بحث مقاوم سازی در برابر زلزله و کم کردن خسارات احتمالی نیز مباحث جدید و مفیدی حاصل شده است که در معماری نوین در صنعت ساختمان همواره شاهد تحول روزانه در ایمن سازی معماری هستیم .

پنجره یو پی وی سی

همان طور که می دانید با بررسی حرکات سازه در زلزله به این نتیجه رسیده اند که ساختمان های با نماهای متریال غیر منعطف مثل فلز و سیمان در یک طرف سازه بار مرده ایجاد کرده و باعث پیچش سازه در هنگام زلزله می شوند .لذا استفاده از پنجره های یو پی وی سی بهترین گزینه برای رفع مشکل فوق می باشد و درب و پنجره یو پی وی سی نه تنها باعث سبک سازی سازه ساختمان می شود بلکه با رفع مشکل فوق درب و پنجره یو پی وی سی. بهترین گزینه جایگزین پنجره های فلزی و درب و پنجره های چوبی در بحث ایمن سازی می باشد.

درب و پنجره یو پی وی سی

در زلزله های مختلفی که با مقیاس متفاوتی در جهان رخ داده است به وضوح می توان نقش تعیین کننده درب و پنجره یو پی وی سی را در پایین آوردن میزان تلفات و صدمات مشاهده کرد. ساختار ایده آل پروفیل باعث می شود که در ارتعاشات خفیف شیشه های دو جداره پنجره دو جداره یو پی وی سی لرزه را تحمل کرده و در لرزه های شدید پرو فیل های استفاده شده در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی مانع از هم پاشیدگی و خطر ساز شدن فریم های یو پی وی سی می شود. قیمت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی نیز به ما این اجازه را می دهد تا محصولی ایمن را با قیمت همسان با سایر محصولات تهیه و بکار ببندیم.

شرکت پنجره ماندگار با ارئه درب و پنجره یو پی وی سی مرغوب تا کنون موفق بوده است که رضایت مصرف کنندگان این محصولات را جلب نماید.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار